Září 2011

Kouzelné (okouzlující) šperky

15. září 2011 v 19:42 | Lenka |  Jen tak ...
Je to už hodně dávno co jsem ve článku o oblíbených malířkách psala o něžných obrázcích Kláry Markové.
Amulet s názvem - Tajemný zámek..pohádka z deníku Anny L.Sch.
Na chvilku jsem na ně pozapomněla, nedávno jsem si ale otevřela její stránky že se pokochám tím co nádherného zase nakreslila a vida! Ona se nám přeorientovala na šperkařku - a to ne jen tak ledajakou. Její autorské šperky vyzařují neskutečnou energii, každý šperk jako by vyprávěl svůj vlastní příběh.
Amulet Jane Austenové
Sama o sobě říká: ctím magickou sílu talismanů, amuletů, škapulířů a posvátné energie krystalů. Téměř neustále žiju ve snění, obdivuju Nagualy- staré mexické čaroděje, co uctívali energie Země a celého vesmíru.. Jejich mysl cestovala po zářivých vláknech pavučiny snění a jejich ruce vytvářely kouzelplné šperky..
Miluju šperky, co v sobě skrývají příběh, spoustu tajemna a mají svou silnou magickou moc...
Každou chvilku jsem se chodila kochat tím co nově vytvořila "nenápadně" nechávala otevřené na PC okno s tím co se mě líbilo, když přicházel Zdeňa k počítači (ne že by to mělo účinek :) :) )
Pak jsem se dala s Klárou do řeči a výsledkem byl amulet vytvořený jen a jen na mé přání. A jakže to funguje?
Amulet s názvem: Pod hříbečky sní si lesní víly.
Napíšete Kláře co by měl šperk symbolizovat, v čem by vám měl pomoci.... Následně vám nabídne kameny, které lze pro ten váš šperk použít. Tady je krátký úryvek z mailu od Kláry poté co jsem si vybrala ten "svůj" kámen (naprosto úchvatný labradorit).
"....posílám hrubou skicu na tvůj amulet...Kámen mi sám vedl ruku, což se mi sice stává, ale tady jsem měla zcela jasnou představu hned... jsem moc zvědavá, zdali se ti bude líbit.. Já už ho vidím v hlavě hotový...:o)
Labradorit bude jako studánka- jak jsi psala- a bude volně zavěšen na větvičce obtočené lístky a poseté stříbrnými kapičkami rosy. Labradorit sám bude mít ozdobné uchycení a zezadu průžez- nepravidelný Na větvičce bude stonek se zvláštní rotlinkou, nevím, jestli taková existuje, ale tady mi sama vyrostla... chtěla jsem, aby byl plný tajemna a kouzla snění... vše bude doplněno broušenými růženínovými rondelkami a ručně vyrobeným zapínáním..."
A tady už je výsledný - naprosto úžasný šperk (bohužel se nepodařil vyfotit tak jak jsem si představovala ,ale na další focení nemám sílu) Jmenuje se Sen noci svatojánské a jeho příběh si s dovolením nechám pro sebe :) - v každém případě ti za něj Klárko tímto MOC děkuji :)

Provence 2011 - dokončení :)

3. září 2011 v 7:07 | Lenka |  Co stojí za to vidět :)
Protože se léto nachýlilo ke konci a já stále dlužím reportáž zbytku Francie, takže rychlé dokončení :)
U moře! Úžasná pláž pro děti v Saintes Maries de la Mer. Tady jsme nakoupili spousty fleur de sel, camarské rýže.....
Po cestě zpět od moře jsme se stavili u jezer s plameňáky tolik typickými pro Camarque
Další den výlet za levandulemi.
Zastávka v La Coste
Po cestě do "levandulového" městečka Sault jsme museli asi 8x zastavit, protože z horské cesty byl všude úžasný výhled vybízející k fotografiím.
Pohled ze Sault do údolí
Výlet do Fontaine-de-Vaucluse - prameni řeky Sorgue
A perlička - jak jinak než jídlo. Naprosto neobyčejná večeře v restauraci našich domácích.
Kouzelný večer (a noc) s úžasným vínem a jídlem.
Předkrm - crostinni s olivovou tapanádou, sušenou šunkou a teplým salátem z opečených paprik.
Hlavní jídlo losos s camarskou rýží a úžasným salátem z rajčat a bazalky - nikdy bych se do této kombinace nepustila, ale musím říct že to bylo úžasné!
A dezert - panna cotta
Pár "náladových" fotografií z restaurace , když se chýlilo k půlnoci, tak se s námi majitel rozloučil, řekl, že máme při odchodu sfouknout svíčky a zamknout :)

Co říci na závěr !?! Provence je naprosto úžasná! Učarovala nejen mě, ale celé mojí rodině i kamarádům. Rozhodně se sem musíme vrátit, protože jsme neviděli ani třetinu toho co jsme chtěli :)